Hej! Książka “Wzorzec” Karoliny Głogowskiej to bardzo dobry kryminał obok, którego nie możecie przejść obojętnie. Historia opowiada losy Sawy Boruckiej, która pewnego dnia zgłasza się na policję i informuje o tym, że jest winna śmierci Adama Hinza.  Mężczyzna rzekomo miał obsesję na punkcie kobiety, a ta w geście samoobrony zamordowała Adama. Czy Sawa jest ofiarą, a może perfidną psychopatką?

Brzmi intrygująco, prawda? Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą pozycją. Autorka od samego początku trzyma czytelnika w swoich szponach i tylko podsyca jego zainteresowanie. Czy byłam zaintrygowana tą pozycją? Oczywiście, że tak! Czytałam tą historię z ogromnym zaciekawieniem i nie mogłam uwierzyć w to, gdy wszystkie puzzle tej układanki zaczęły się łączyć w jedno. 

Autorce z pewnością udało się stworzyć bardzo interesującą fabułę i tajemniczych bohaterów. W tej książce nie ma miejsca na nudę, ciągle dzieje się coś co sprawia, że od książki nie chce się odchodzić. Cała otoczka przestępstwa, również jest dla mnie ukazana w bardzo ciekawy sposób. A w dodatku w tej książce liczy się coś więcej niż tylko popełniona zbrodnia!

Dla mnie ta książka jest ciekawa w dużej mierze dzięki wątkowi psychologicznemu, który pojawia się w środku. Śmiało mogę przyznać, że autorce udało się go bardzo dobrze przedstawić. W pewnych momentach miałam wrażenie, że autorka nami manipuluje i nie pozwala poznać prawdy. Jednak mi ten zabieg bardzo się podobał. 

I tak jak wspomniałam wcześniej, mnie autorka tą historią jak najbardziej kupiła. Jeśli tak jak ja lubicie książki, które są zarówno kryminałem jak i thrillerem psychologicznym to "Wzorzec” jest idealną pozycją dla Was. Dla mnie to idealna pozycja na letnie wieczory, która wzbudziła u mnie dreszczyk adrenaliny i niepewności. Gdy przeczytacie tą książkę nie będziecie żałować! 


Współpraca: Wydawnictwo Mięta

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: