Hej! Gdy tylko dowiedziałam się, że seria Bellamy Creek powraca ze swoją kontynuacją - byłam w siódmym niebie. “Make me your” to kontynuacja “Drive me Wild” Melanie Harlow. Jednak tym razem skupiamy się na losach innych bohaterów - Cole’a i Cheyenne. Informuję Was również na wstępie, że książki spokojnie można czytać oddzielnie. 

“Make me yours” porusza temat policjanta samotnie wychowującego swoją dziewięcioletnią córkę Mariah. Od śmierci swojej żony nie był w poważnym związku. Nie chce aby jego córka poczuła, że nie jest dla niego najważniejsza. W jego życiu od zawsze była - Cheyenne. Młodsza siostra jego najbliższego przyjaciela. Opiekuje się jego córką i zawsze służy radą. Z czasem mężczyzna czuje się przy niej inaczej niż do tej pory. Nie wie, że kobieta jest w nim zakochana od wielu lat. Pewnego wieczora jeden sms, zmienia wszystko. Czy Cole odważy się zawalczyć o to uczucie?

Jestem pod wrażeniem, ponieważ autorce udało się utrzymać wysoki poziom lektury! Ponownie zakochałam się w bohaterach, które udało jej się stworzyć. Stworzyła niebanalną historię, która wielokrotnie mnie zaskoczyła. Nie będę ukrywać, że podczas czytania miałam również złamane serce. Książka porusza wiele trudnych tematów, między innymi strach przed ponowną strata ukochanej osoby.

W moim odczuciu książka “Make me your” to lekki romans z dużą nutka uczuć i przeróżnych emocji. Z pewnością jest to książka dla każdej czytelniczki - romantyczki - która tak jak ja uwielbia wartościowe książki, które zostają z nami na dłużej. Ta historia to dobrze wykreowani bohaterowie, ciekawa fabuła, rollercoaster emocji, dwie wkurzające mamuśki, słodka córka policjanta i duża dawka śmiechu. Gorąco polecam wam tą historię i gwarantuje, że nie będziecie się mogli od niej oderwać tak jak ja. 

PS. Z pewnością jest to idealna pozycja na lato! 🌞


Współpraca: Niegrzeczne Książki

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: