Hej! Dziś witam się z Wami po krótkiej przerwie. Przychodzę nie byle z czym, a recenzją kolejnego już faceta do wynajęcia. W końcu przyszła pora na wymarzonego ratownika. Za jego stworzenie odpowiedzialna jest Kamila Mikołajczyk. Jak wyszło? 

Laura nazywana jest księżniczką Zatonia, ma bogatych rodziców i zawsze dostaje to o czym zamarzy. Wiedzie szczęśliwe życie wraz z grupką swoich przyjaciół. Jednak to jedynie maska. Dziewczyna skrywa tajemnicę, która powoli ją wyniszcza. W dodatku nigdy nie mogła liczyć na wsparcie ze strony rodziców. Gdy w Zatoniu pojawia się Michał, nowy ratownik życie dziewczyny przewraca się do góry nogami. To on po raz pierwszy zobaczył jej prawdziwą twarz. Jednak czy zdoła jej pomóc? Czy uczucie i namiętność pomiędzy nimi nie doprowadzi do tragedii?

Wow! Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że ta historia będzie tak bardzo emocjonalna. Czytałam ją z zapartym tchem i nie mogłam się od niej oderwać. Autorce udało stworzyć się bardzo hipnotyzującą historię, ciekawych bohaterów oraz drugie dno całej historii. Ogromnie cieszę się, że ta książka nie skupia się na namiętności między Laurą i Michałem, a przepełniona jest prawdziwymi wartościami jak zaufanie, wsparcie, troska. 

Jedynym mankamentem do którego mogę się przyczepić jest zakończenie? Dlaczego książka kończy się tak szybko? Ja potrzebuję więcej! Ta historia była tak hipnotyzująca, że chętnie czytałabym dalej o losach głównych bohaterów. 

Zdecydowanie i bez skrupułów mogę powiedzieć, że jest to najlepsza część tej serii. Bardzo emocjonalna i przede wszystkim porządnie wzruszająca. Nie zliczę ile razy podczas czytania miałam przeszklone oczy. Wiem jedynie, że mogę was gorąco zachęcić do przeczytania tej książki. Z pewnością będziecie mile zaskoczeni! 💓


 

Współpraca: Niegrzeczne Książki

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: