Hej! Znacie mnie już jakiś czas i wiecie jak bardzo lubię książki Ady Tulińskiej. Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok jej najnowszej książki “Mad Dogs”. Bardzo tajemnicza i zagadkowa historia, która z pewnością Was zaintryguje. Jesteście ciekawi co skrywa w środku?

Zuzana, główna bohaterka naszej historii powraca do rodzinnego miasta. Towarzyszy jej Jasiek - jej najlepszy przyjaciel. Gdy dociera na miejsce okazuje się, że w miasteczku grasuje seryjny morderca. Wraz z pojawieniem się przestępcy w miasteczku pojawił się tajemniczy motocyklista, który zwrócił uwagę Zuźki. Jego mrok i tajemniczość sprawia, że dziewczyna lgnie do niego, mimo, iż ich znajomość nie układa się przychylnie. Co wyniknie z tej niejasnej relacji pomiędzy nimi? Jakie sekrety ujrzą światło dzienne?

“Mad dog” to kolejna książka Ady, która wywarła na mnie ogromne wrażenie. Zdecydowanie autorka przy tej powieści funduje czytelnikom szybsze bicie serca. Chęć poznania kim jest Bestia ze Zwierzyńca jest tak silna, że nie chciałam odkładać książki na bok. Jednak nie obyło się bez małych komplikacji, gdyż miałam wrażenie, że autorka z premedytacją myli nam trop. Co uważam za super zabieg, który sprawił, że historię czytałam z zapartym tchem. Cała fabuła dla mnie była bardzo hipnotyzująca i tak jak wspomniałam wcześniej nie mogłam się od niej oderwać.

Ogromnym plusem tej historii są również główni bohaterowie. Napięcie pomiędzy Zuzą i Sergiuszem wyczuwalne było na kilometr. Podobała mi się ta zmiana w zachowaniu Zuzki. Początkowo traktowała mężczyznę z ogromnym dystansem, jednak z czasem otworzyła się na nową znajomość. Jeżeli zaś chodzi o postać Sergiusza, to byłam nim oczarowana ponieważ nie mogłam dojść do tego co tak naprawdę siedzi mu w głowie. Ta tajemniczość z jego strony sprawiła, że byłam zaintrygowana jego postacią.

 Książka"Mad Dogs" z pewnością wzbudziła we mnie wiele emocji. To historia przepełniona tajemnicami, spekulacjami i drogą do poznania prawdy. Autorka napisała książkę w której pociąga nas nie tylko wątek relacji głównych bohaterów ale również wątek morderstwa. Dla osób, które uwielbiają czuć dreszczyk emocji podczas czytania, ta książka będzie idealna.

 

Współpraca: Niegrzeczne Książki

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: