Hej! Najnowsza książka Agnieszki Brückner “Wybrana przez niego” to kolejny romans mafijny z zaaranżowanym małżeństwem. Tą historię czyta się dobrze głównie z tego względu, że jeżeli chodzi o relację Domenico i Melody to od samego początku czuć, że między tym dwojgiem naprawdę iskrzy. Nie ma tutaj brutalności i zmuszania do małżeństwa. Mel robi to z własnej woli, wie jak wygląda świat w którym się urodziła. I chyba to najbardziej mnie zaskoczyło - fakt, że między nimi nie było od samego początku spięć, tylko relacja czysto partnerska. 

Jeżeli chodzi o mafię w mafii to jak najbardziej autorka zawarła to co w niej najlepsze. Były zarówno współprace jak i konflikty. Z pewnością za plus tej historii można wymienić fakt, że autorka nie skupia na niej głównej uwagi. Ona jest, ale nie ma jej ani za dużo, ani za mało jak to często bywa w tego typu książkach. Autorce udało się doskonale wyważyć balans pomiędzy światem mafijnym i tym bez czyt. domowym zaciszu. 

Jak to bywa już w zwyczaju autorki, nie obyło się bez dużej dawki ciętego humoru, świetnie wykreowanych bohaterów (w tym genialnej postaci kobiecej), wielu zwrotów akcji oraz elementu zaskoczenia. Ciężko wybrać mi moją ulubioną postać, ponieważ jestem zakochana zarówno w postaci Mel, Domenico, Alessandro ale również Cristano i Adamo. Dobra, jednak nie będę Was okłamywać! 🤭🤫 Moim top bohaterem jest oczywiście Alessandro. Liczę, że kolejny tom tej serii będzie poświęcony jego postaci, bo jest on po prostu bardzo hot. Był dobry, uczynny, troskliwy i piekielnie niebezpieczny. Kocham takie połączenia. 🔥

Jeśli tak jak ja lubicie czytać romanse mafijne, to z pewnością mogę Wam polecić tą pozycję. Będziecie zachwyceni. To romans mafijny z pazurkiem i wieloma zwrotami akcji. Ja uwielbiam takie książki, dlatego z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić! 🖤

 


Współpraca: Wydawnictwo Niezwykłe

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

 

Brak komentarzy: