Dzień dobry drodzy czytelnicy, dzisiaj oficjalnie rozpoczynamy erę świąteczną 2021 roku! Nigdy wcześniej nie miałam przyjemności czytać książek z motywem świątecznym. Antologia "Lista niegrzecznych prezentów" od wydawnictwa Kobiecego to moja pierwsza styczność z książka o tej tematyce. Sprawdźcie sami czy uważam to za dobry start..

Autorki opowiadań : Ewelina Dobosz, Anna Langner , Monika Magoska-Suchar, Katarzyna Mak, Ada Nowak, Alicja Sinicka, Monika Skabara, Ludka Skrzydlewska, Agata Sobczak, Emilia Szelest.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu Kobiece oraz Niegrzeczne Książki.

OPIS Z OKŁADKI

Prezent, którego sobie nie odmówisz. Historie, których nie zapomnisz.

Tej zimy na pewno nie zmarzniesz! Dziesięć wyjątkowych polskich autorek zadbało o to, żeby temperatura w twojej biblioteczce była odpowiednio wysoka. W tym roku możesz przygotować nie tylko listę swoich wymarzonych prezentów, ale i najskrytszych pragnień. Komu ją wyślesz?

Już dziś spraw sobie prezent i zajrzyj do najgorętszych świątecznych opowiadań zebranych w antologii „Lista niegrzecznych prezentów”. Gorące romanse, wielkie miłości, namiętności, którym nie sposób się oprzeć – to wszystko czeka na ciebie w tym wyjątkowym zbiorze. W tym roku grudniowa gorączka może przybrać zupełnie nowe oblicze!

A ty? Czego sobie życzysz w te święta? 


RECENZJA 

„Lista niegrzecznych prezentów” to zbiór dziesięciu opowiadań z wątkiem świątecznym w tle. Ta antologia to dzieło dziesięciu różnych autorek, które wydawnictwo Kobiece zebrało w jedną świąteczną książkę dla nas. Jest to moja pierwsza świąteczna książka w tym roku więc ja osobiście mam do niej ogromny sentyment. W środku znajdziemy opowiadania, które zdecydowanie różnią się od siebie. Jedne będą bardziej romantyczne, inne zaś zafundują nam wątek mafii. Jednak to co łączy te opowiadania to klimat świąteczny. Bohaterowie przeżywają niesamowite przygody, nieraz bardzo pikantne. Oczywiście wszystko na tle zimowych krajobrazów!

W środku znajdziemy przeróżnych bohaterów. Kobietki w tych historiach mają różnorodne charaktery – jedne silne i waleczne, a drugie marudne i pełne zmiennych nastrojów. Czyli kobieta w całej okazałości. Mężczyźni natomiast w opowiadaniach byli pełni charyzmy. Tajemniczy, surowi a z pewnością bardzo przyciągający. Przy niejednym serce zabiło mi szybciej.

W moim odczuciu opowiadania czytało się raczej miło i przyjemnie. Ja osobiście preferuję tryb czytania jednego opowiadania na dzień. Nigdy nie czytam wszystkiego na raz, więc mogę podsumować to jako ciekawą przygodę, ponieważ codziennie miałam naprawdę dobre odczucia co do tych pozycji. Z pewnością były to bardzo oryginalne pomysły i to co muszę przyznać, pierwszy raz miałam uczucie, że wszystkie te historie mnie przekonały. Być może jest to spowodowane faktem, iż ja osobiście uwielbiam wszystko co świąteczne, jednak uważam, że jest to antologia na bardzo wysokim poziomie. Każda z autorek inaczej zinterpretowała temat świąteczny, a ja miałam dziecięcą radość podczas czytania. Znalazłam tutaj również opowiadania autorek, z którymi wcześniej nie miałam okazji się zapoznać - dzięki czemu w końcu poznałam ich twórczość. I już dzisiaj wiem, że chętnie poznam je bliżej.

Kilka słów podsumowania na koniec. Uważam, że jest to świetna książka dla każdej kobietki, a co więcej jest to świetny pomysł na prezent czy mikołajkowy czy też taki pod choinkę. Dziękuję wydawnictwu za możliwość zapoznania się z tą książką, jestem szczęśliwa, że to właśnie ta była moją pierwszą świąteczną w tym roku.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: