Dzień dobry drodzy czytelnicy! Jakiś czas temu miałam możliwość pierwszy  raz zapoznać się z twórczością autorki Bella di Corte przy serii "Gangsterzy Nowego Jorku". Dzisiaj natomiast mam dla was ostaną trzecią część tej trylogii - "Corrado". Jestem pod wrażeniem tej pozycji. Mi osobiście zdecydowanie lepiej czytało się tą część niż pierwszą, bo tylko te miałam możliwość czytać. Każda książka opowiada losy innych bohaterów. Jeśli jesteście ciekawi czym ta książka mnie zaciekawiła zapraszam do dalszego czytania.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu Muza i Grzeszne Książki.

OPIS Z OKŁADKI

 Trzecia część trylogii rozgrywającej się w świecie nowojorskich gangsterów

Miałam po co żyć. Gdy tylko go zobaczyłam, od razu wiedziałam. Jego oczy mnie zahipnotyzują. Jego usta omamią najpiękniejszymi obietnicami. A jego ciało? Będzie mnie zniewalało.

Jeśli jednak Corrado Capitani sądził, że mnie przekona, że jest uczciwym człowiekiem, srogo się mylił. Gdy tylko go ujrzałam, wiedziałam jedno. Jego oczy skrywały zepsute serce. Z jego ust sączyły się kłamstwa. A jego ciało? Zostało stworzone do zadawania bólu. Nie zesłały go niebiosa. Zjawił się, by zabrać mnie prosto do piekła. Miałem za kogo umierać.

Za głowę Alcini Parisi wyznaczono wysoką nagrodę, ale jak dotąd nie pozwoliła się nikomu złapać. Sądziła, że nikt jej nigdy nie znajdzie, dopóki nie spotkała mnie. Wołali na mnie Skorpion, bo słynąłem z bezwzględności wobec moich nieprzyjaciół. Jednak ona nie była wrogiem, ale bronią w moich rękach i postanowiłem, że będzie należeć do mnie.


 RECENZJA

Corrado jest potomkiem jednej z największych mafijnych rodzin z Nowego Jorku. Walczy o pozycję zastania głową mafii. Ma założyć własną rodzinę by dostać błogosławieństwo swojego dziadka. Przez pewien splot niefortunnych zdarzeń musi na jakiś czas zniknąć z półświatka mafijnego. Wyjeżdża na Sycylię, gdzie podejmuję się wyzwania znalezienia Aliciny Parisi. Zaszła ona za skórę Silvio, gdyż okaleczyła ona jego syna, który wskutek tego zginął. Alicina nie jest jednak osobą, którą łatwo zwieść, przez co Corrado będzie musiał się z nią dużo pomęczyć. Jest ona piękną kobietą, której mało kto się oprze. Corrado nie jest w tym momencie wyjątkiem i również zaczyna tracić głowę dla dziewczyny. Czy uczucie jakie ich połączy będzie na tyle silne aby przetrwać nadchodzące dramaty?

Trzeci tom z serii „Gangsterzy Nowego Jorku” od autorki Bella di Corte „Corrado” to jedna z lepszych książek jakie miałam możliwość ostatnio przeczytać. Ona – przez swój błąd ukrywa się przed mafią. On – należy do tych, przed którymi ona się ukrywa. Historia bardzo dobrze nam znana z wielu innych podobnych książek. Jednak..

Nie jest to w żadnym stopniu banalna historia. Autorka wciąga nas w bardzo brutalny świat pełen uczuć i emocji. Na główny plan również zostaje wywołana chęć zemsty co wiąże się z podjęciem ciężkich decyzji. Zabójstwa, dramaty i ciągły rozlew krwi wprowadziły mnie w niesamowitą atmosferę podczas której, byłam w stanie poczuć gęsią skórę na rękach.

W tym tomie znajdziemy również mnóstwo namiętności oraz scen które totalnie roztopiły moje serce. Mimo tego, iż główni bohaterowie są charyzmatyczni i posiadają bardzo mocne charaktery to jednak dla siebie nawzajem byli bardzo czuli. Jestem zdecydowanie fanką tej relacji. Z jednej strony brutalność i niebezpieczeństwo, a z drugiej uczucia i emocje.

Ta książka zaskoczyła mnie pod wieloma względami. Uwielbiałam, gdy autorka wplątywać włoskie słowa w wypowiedzi bohaterów.
Uważam, że dodało to niepowtarzalnego klimatu książce. Byłam również bardzo mile zaskoczona tym, że autorka wprowadziła postacie z wcześniejszych tomów do fabuły. 


Niestety jest to ostatnia część serii o rodzinach mafijnych z Nowego Jorku. Z pewnością jest to książka która skradła moje serce. Niepodważalna historia, która potrafi przenieść nas do innego świata i nie raz sprawić uśmiech na twarzy. Gorąco polecam dla każdego fana romansów.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: