Cześć! 🥰

Są tacy autorzy, którzy połamali moje serducho. Są też tacy, którzy skradli je całe. Są również tacy, którzy swoją wrażliwością kupili mnie całą. Są też i tacy, którym ufam bezgranicznie. Do tych wszystkich czterech kategorii, zalicza się ona.. Ania Szafrańska. Kobieta, która czaruje swoim piórem, wzrusza, hipnotyzuje i rozkochuje. Pisze piękne historię, które kradną serducha. Pierwszy tom z tej serii "Zamek z płatków róż" - to najlepsza książka jaką przeczytałam w 2022 roku. Magiczna, bajkowa i bardzo romantyczna. Nie mogłam się doczekać, drugiej części, która opowiadać będzie o drugim z braci. Alexander zawita do nas już w marcu z książką "Pałac ze szkła". Gdy otrzymałam propozycje patronacka od autorki, szczerze się popłakałam. Bycie częścią tej historii, to dla mnie ogromne wyróżnienie.

Dziś zostawiam Wam opis tej bajkowej historii. Historii z ciekawymi postaciami, prawdziwym uczuciem, humorem i przyciąganiem.

🌸🌸🌸

Książę Norwegii, Alexander Christen Oldenburg, wiedzie życie rozpieszczonego bawidamka. Skandale z jego udziałem nie schodzą z pierwszych stron gazet, ale on zupełnie się tym nie przejmuje. Bo i po co? W końcu królem ma zostać jego poważny, odpowiedzialny brat. Kolejny wybryk Alexandra przynosi jednak nieoczekiwane konsekwencje: trafia on na tymczasowe „wygnanie” do rodzinnej posiadłości nad jeziorem Vansjø. Na domiar złego spotyka tam Ive – pokojówkę, która dopuściła się zdrady rodziny królewskiej i niemal doprowadziła do rozpadu związku jego brata. W ramach zemsty książę postanawia uprzykrzyć życie dziewczynie, która według niego nie zasługuje na jakikolwiek szacunek. Czy misternie utkana przez księcia intryga przyniesie zamierzony skutek? 


🌸🌸🌸

To jak kto się skusi na taką bajkową historię? 🤭

Książkę możecie zamawiać w przedsprzedaży na stornach internetowych księgarni lub zamówić boxa z dodatkami u autorki! 
 

Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Novaeres

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika
 

Brak komentarzy: