Cześć! 

Katarzyna Michalak w swojej najnowszej książce “Była sobie miłość” opowiada nam historię równie piękną co bolesną. Głównym bohaterem tej historii jest psiak rasy welsh corgi, który wabi się Bingo. Przez nieszczęśliwy splot wydarzeń piesek zostaje rozdzielony ze swoją Panią. Jego miłość, oddanie i przywiązanie nie pozwoli mu zostać z dala od niej, zrobi wszystko aby wrócić do domu. 

Urszula i Michał w życiu stracili już zbyt wiele, Bingo miał być ich promyczkiem nadziei na lepsze jutro. Los jednak jest przewrotny i nie zawsze zgadza się z naszymi planami. Warto jednak pamiętać, że dobro i miłość zawsze do nas wraca.

Nie zliczę ile łez wylałam czytają tą historię. Wstrząsnęła mną gdyż była wyjątkowa w swojej prostocie. Autorka opowiada nam nie tylko losy, Bingo, Uli i Michała, ale również skupiała się na bohaterach, którzy pojawili się na drodze psiaka. Bingo nie zawsze trafił na dobrych ludzi, byli też tacy, którzy go skrzywdzili. Serce łamało mi się za każdym razem, gdy trafił na niewłaściwe postacie. I w tym momencie muszę to powiedzieć, ale to jak autorka opisała wszystkie te emocje to dla mnie totalne mistrzostwo. Zrobiła to fenomenalnie z klasą. Wiedziałam, że ta historia to będzie emocjonalna bomba, choć nie sądziłam jednak, że tak bardzo mnie ona przemieli.

Książki takie jak ta czytają się same, nie wiem kiedy te strony przepłynęły mi przez palce. Nie mogłam się oderwać od tej historii. Autorka już na samym początku otrzymała całą moją uwagę i tak pozostało już do końca. Nie przeczytacie lepszej historii w te święta. “Była sobie miłość” to jednocześnie trudna i magiczna historia, która opowiada piękną historię miłosną oraz piękną i prawdziwą przyjaźń jaka połączyła człowieka i czworonoga. Miłość Uli do Michała (i odwrotnie) całkowicie mnie zmiękczyła. Każdy marzy o takim szczerym i prawdziwym uczuciu. Czytanie tej książki będzie zarówno przyjemne jak i bolesne, jednak polecam wam ją z całego serca. Wierzę, że każda romantyczna dusza będzie usatysfakcjonowana tą historią. ♥️

 


Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Znak

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: