Cześć! Myślę, że jeśli chodzi o taką autorkę jak Corinne Michaels, to nie muszę jej wam przedstawiać. Ja bardzo lubię tą wrażliwość i emocje w historiach które dla nas pisze, dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok pozycji “Powiedz, że zostaniesz”, która jest pierwszym tomem serii “Bracia Hennington”.

Autorka w tej historii opowiada nam losy Presley, która drugi raz w życiu straciła osobę, która była dla niej całym oparciem. Załamana, zniszczona i całkowicie zrezygnowana wraz z synami wraca do miejsca, do którego obiecała sobie już nigdy nie wracać. Miejsca, w którym kiedyś przeżyła swoją pierwszą miłość. Miejsca, które już zawsze będzie jej przypominać o Zacharym Henningtonie. 

Nie powinna go tam spotkać, jednak los będzie miał dla niej inne plany..

“Powiedz, że zostaniesz” to bardzo wzruszająca historia. Historia o niespodziewanej drugiej szansie i przewrotności losu. Historia bardzo emocjonalna, która już od pierwszych stron powaliła mnie na kolana. Słodko gorzka opowieść, o prawdziwej miłości - pełnej zwrotów akcji, upadków, niedopowiedzeń i sekretów. Opowieść o kobiecie, której po raz kolejny cały świat spada na głowę. Opowieść o mężczyźnie, który przez siedemnaście lat żałował, że wypuścił ją z rąk. 

Corinne Michaels po raz kolejny stworzyła bardzo ciekawe postacie - ciepłe, przyjazne, pełne miłości, troski i oddania. Nie byli to idealni bohaterowie, mieli swoje wady. Popełniali błędy, za które musieli zapłacić. Presley skradła moje serce swoją siłą, odwagą i tym, że mimo przeciwności potrafiła iść z uniesioną głową. Walczyła o swoje, mimo, iż życie jej tego nie ułatwiało. Zach była natomiast takim mężczyzną, o którym lubię czytać. Wyrozumiały, troskliwy, cierpliwy i romantyczny. Mimo, że miał swoje za uszami, to już od pierwszych stron miał całą moją uwagę. Jednak to nie tylko główni bohaterowie skradli całe show, byli również Logan, Cayden, Wyatt, Copper, którzy byli świetnym tłem tej historii. Potrafili rozluźnić napięcie panujące w książce, a ja bardzo lubię takie postacie. 

Oprócz ciekawych bohaterów, ta historia może poszczycić się oryginalną fabułą. Wiele można powiedzieć o tej książce, jednak z pewnością nie to, że jest przewidywalna. Tak, zgadzam się, że można podejrzewać jak zakończy się ta historia jednak tej całej akcji i tych zwrotów w środku ciężko było się domyśleć. Autorka potrafiła wielokrotnie mnie zaskoczyć. Nic tutaj nie dzieje się w ekspresowym tempie, wszystko ma swój czas i swoje miejsce. Relacje wydają się szczere, pełne uczuć i emocji. Budowane są od A do Z. Ode mnie za to wielki plus.


Ta historia będzie jedną z moich ulubionych, lubię takie lekkie romanse z pewnym przesłaniem w tle. Więc jeśli wy lubicie zaskakujące, emocjonalne i wyjątkowe historie z humorem to ta książka jest dla Was. Ja gorąco polecam. ❤️



Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Szósty Zmysł

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: