Hej! Dziś przychodzę do Was z bardzo wakacyjną propozycją. Mowa oczywiście o książce Jenny Han “Tego lata stałam się piękna”. Historia poświęcona jest młodej dziewczynie o imieniu Belly. Od zawsze wraz z mamą i bratem wakacje spędzają w słonecznym Cousins. Wraz z nimi oznacza to również coroczne wakacje z rodziną Fisher. A szczególnie Conradem i Jeremiah’em. Belly od małego podkochiwała się w starszym bracie, jednak tego lata wiele się zmienia. Chłopcy nie widzą w niej już młodszej siostry, a kobietę, która mogłaby stać przy ich boku. Nikt z nich nie wie do czego doprowadzą ich nowe uczucia..

Oh, jaki ja mam ogromny sentyment do tej historii. Czytałam ją już kilka razy i jest to moje kolejne spotkanie z tymi postaciami. Cieszę się, że wydawnictwo young postanowiło wydać nowe wydanie. Trójkąt miłosny pomiędzy Belly, Conradem oraz Jeremiah’em od zawsze wywołuje u mnie ogromne emocje. Książka “Tego lata stałam się piękna” to wakacyjna opowieść miłosna z pewnym tajemniczym wątkiem w tle, który ma ogromne znaczenie dla całej fabuły. Z pewnością jest to historia słodko - gorzka pod wieloma względami. Niespełniona miłość, odrzucenie, zranienie oraz choroba bliskiej osoby. 

Faktem jest to, że książka skierowana jest do młodzieży i dylematy głównej bohaterki starszej publice mogą wydawać się błahe. Wielokrotnie można pomyśleć “Belly, skup się na jednym, a nie na trzech! Błagam.” Jednak ja kupiłam tą historię kilka lat temu i kupuję ją dziś. W moim odczuciu jest to lekka historia, na takie ciepłe dni jakie obecnie mamy. Jest ona idealna do relaksu, która z pewnością przywołuje wspomnienia młodych lat. Każda z nas zapewne za młodu miała wiele dylematów miłosnych i z pewnością będzie mogła się utożsamić z główną bohaterką.

7 lat później od mojego pierwszego czytania tej historii, nadal uważam, że jest ona warta uwagi. Polecam każdemu, w szczególności młodszej publice! 💓


Współpraca: Wydawnictwo Young

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

 

Brak komentarzy: