Hej! Jeśli lubicie tajemnicze i mroczne historie to dobrze trafiliście, ponieważ dziś mam dla Was właśnie taką propozycję. Monika Magoska - Suchar w swojej najnowszej książce “Sekta” wprowadza nas w bardzo mroczny świat przystojnego fanatyka religijnego. Edward Collins poza tym, że jest nieziemsko przystojny i piekielnie bogaty jest również doskonałym manipulatorem, który potrafi sobie zjednać ludzi. Mężczyzna uważa się za syna Boga, jednak tak naprawdę nie jest aniołem miłosierdzia. Interesują go majątki i ciała jego wyznawców. Interesuje go również ONA - grzesznica, która będzie jego zgubą. 

Brzmi intrygująco, prawda? “Sekta” to bardzo hipnotyzujący thriller erotyczny od którego nie będziecie mogli się oderwać. Autorka po raz kolejny sięgnęła po bardzo kontrowersyjny temat, jednak mnie ponownie kupiła swoją bezpośredniością. Uwielbiam jej odwagę i śmiałość w historiach, które tworzy. “Sekta” nie będzie książką dla każdego - to bardzo mroczna historia, przepełniona pożądaniem, tajemnicami, powiązaniami i uzależnieniami. 

W środku znajdziecie świetne wykreowane postacie, przyznam szczerze, że do samego końca nie mogłam rozgryźć pobudek Edwarda względem Rebeki. Nie wydawało mi się, że będzie jej ratunkiem od męża, jednak nie mogłam wysnuć konkretnej teorii związanej z jego osobą. Co świadczy o tym, że autorce udało się świetnie zamieszać w tej historii i tajemnice, które wychodzą na jaw są niemałym szokiem dla czytelnika. 

Zaś postać Rozalie i Jasona to lekka odskocznia od mrocznych pobudek Edwarda. Mam wrażenie, że ich historia miała nas na moment oderwać od głównego wątku tej historii. Jeśli tak, to autorka wykonała świetny zabieg, ponieważ mieliśmy kilka perspektyw i rozbudowaną fabułę. 

Podsumowując ta historia to petarda! Romans, sekrety, namiętność, pożądanie, uzależnienia i o wiele więcej! Gorąco polecam wszystkim fanom mocnych thrillerów erotycznych, ponieważ tutaj nie zabraknie gorących scen! 🔥


 

Współpraca: Wydawnictwo EditioRed

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

 

Brak komentarzy: