Rage czyli trzecia część serii Romans Mafijny również jak wcześniejsze części zawładnęła moim sercem. Alicja Skirgajałło po raz kolejny napisała książkę od której nie da się oderwać. W tej części poznajemy losy dwóch mężczyzn Jacoba oraz Siergieja których oprócz przyjaźni połączy również wspólny wróg.  Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu Editio Red.

OPIS Z OKŁADKI

Brawurowa kontynuacja przebojowej trylogii.

Bracia mafiosi, opanowany twardziel Declan i jego nieobliczalny brat Joshua powracają, by znowu wpakować się w kłopoty. Tym razem jednak nie oni znajdują się na pierwszym planie opowieści ― aktualnie pomocy braci potrzebuje Jacob. Ich pracownik, ale także serdeczny przyjaciel, który właśnie stanął oko w oko z demonami własnej przeszłości. I nie spocznie, dopóki ostatecznie się z nimi nie rozprawi. Tropy prowadzą do środowiska handlarzy żywym towarem, a to wywołuje obrzydzenie nawet w mafijnych twardzielach, którzy niejedno w życiu widzieli. Declan, Joshua, Jacob i ich rosyjski wspólnik Siergiej będą musieli zejść niemal na samo dno piekieł. Ale nawet tam, w najgłębszych ciemnościach, można odnaleźć nadzieję... i miłość.

Bohaterowie popularnego mafijnego cyklu Alicji Skirgajłło powracają w opowieści pełnej adrenaliny, sensacji i namiętności. Uwaga ― czeka Was ostra czytelnicza jazda!

RECENZJA

Gdy Simon Mason znów pojawia się w mieście, Jacob nie chcę stracić okazji, aby zemścić się na człowieku który zrujnował jego życie. Pewien zbieg okoliczności sprawia iż Siergiej – przyjaciel Jacoba - również zapragnął zemścić się na Masonie. Poznajemy historię Jacoba, którego życie nie było usłane różami, żona - która go zdradzała, a później uciekła z córką pozbawiając go kontaktu z nią, siostra – z którą nie miał kontaktu przez wiele lat i nie był nawet pewien czy żyje odbiło piętno na jego psychice. Chciał się zemścić. Oczywiście mógł liczyć na swoich przyjaciół Siergieja, Declana, Joshua czy Lukasa. Oczywiście tam gdzie pojawia się ta paczka, pojawiają się również kłopoty.

Tak jak w poprzednich częściach nie zabrakło poczucia humoru, który potrafił chwilami rozbawić mnie do łez. Czytając uwielbiałam niewinne sprzeczki pomiędzy bohaterami. Nie mogę powiedzieć, że „Rage” jest najlepszą książką całej serii, bo uważam, że wszystkie są na takim samym wysokim poziomie, jednak nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem tego jak autorka przedstawiła nam postać Jacoba i Siergieja w tej części.  Podoba mi się to iż w książce są dwa główne wątki miłosne z jednej strony Jacob i Selina a z drugiej Siergiej wraz z Natalie. Muszę przyznać, że spodobała mi się postać Natalie. Wniosła fajny powiew świeżości w całą historię. Jej historia mną wstrząsnęła. Od momentu w którym dowiedziałam się o jej przeżyciach marzyłam o szczęśliwym zakończeniu dla tej dziewczyny. Natomiast jeśli chodzi o Jacoba i Seline ich relacja mnie bawiła. Oboje darzyli się ogromnym uczuciem ale nie potrafili się do tego przyznać. Raniąc się nawzajem. Podsumowują jestem szczęśliwa, że znowu mogłam spotkać się z tymi bohaterami. „Rage” to lekki romans dla każdego z nutką humoru, mafii oraz pikanterii. 

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

 

Brak komentarzy: