Pierwszy raz podczas czytania książki dusiłam się łzami. 

Pierwszy raz nie widziałam tekstu przez łzy. 

Pierwszy raz czułam taką pustkę..

“To trudne, by zaakceptować to, że ktoś, kogo kochasz, z dnia na dzień może po prostu zgasnąć."

“Co wyszeptał nam deszcz” - TO JEDNA Z NAJPIĘKNIEJSZYCH I ZARAZEM NAJBOLEŚNIEJSZYCH HISTORII JAKIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆ PRZECZYTAĆ. 

Olivia Hale i Rain Sullivan na zawszę zabrali cząstkę mojego serca. Ich historia jest bolesna, wzruszająca i bardzo wartościowa. Autorka przedstawiła nam trudną opowieść o walce dziewczyny z nieuleczalną chorobą oraz o chłopaku, który pogubił się na swojej drodze. “Co wyszeptał nam deszcz” to piękna historia o prawdziwej miłości. Miłości, która jest wsparciem i podporą w najtrudniejszych momentach naszego życia. Miłości, która jest bezinteresowna, czysta i jest naszym ostatnim promykiem nadziei.
Historia, w której miłość jest w s z y s t k i m.

W tej książce marzenia przeplatają się z walką, starach z nadzieją, wiara z bólem, a miłość ze stratą. Joasia Balicka wykonała kawał dobrej roboty. Stworzyła historię, która od samego początku do samego końca konsekwentnie wywoływała określone emocje. Była idealna w swojej prostocie, subtelności, wrażliwości i zarazem brutalności.

Nie chcę pisać o tym, że autorka złamała mi serce. Chcę Wam dać znać, że zrobiła to w najlepszy sposób jaki mogła. Przelała tak wiele uczuć i emocji na papier, że aż trudno mi jest je opisać słowami. Czytanie każdego kolejnego rozdziału nie jest proste. Mnie jako czytelnika, ta książka przemieniła emocjonalnie. Tym tytułem autorka pokazała nam swoje zupełnie nowe oblicze - hipnotyzuje, wzrusza, i kawałek po kawałku zabiera fragmenty naszego serducha.

Jest to książka do której z pewnością powrócę za jakiś czas. Autorka całkowicie mnie oczarowała. Nie mogłam się oderwać od czytania, ponieważ te emocje, które nam dostarczyła całkowicie mnie pochłonęły. Dla mnie to historia pełna pierwszych razów, prawdziwej przyjaźni, miłości ponad wszystko, wspólnych marzeń i bolesnej straty. 

Powiedzieć, że polecam tą książkę, to za mało. 💔
 

 

Współpraca reklamowa: Wydawnictwo Niezwykłe

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: