Cześć! Jak to jest u Was, czego oczekujecie od romansów mafijnych? Lubicie  wybuchowych bohaterów i tą adrenalinę i niepewność w środku? Ja uwielbiam! Zwłaszcza, gdy mogę przeczytać dobrze zaplanowaną i świetnie rozegraną fabułę.

“Ruthless People” to książka, którą chciałam przeczytać już w 2021 i to właśnie wtedy znalazła się na mojej półce. Troszkę od niej stroniłam gdyż bałam się rozczarowania. Balonik oczekiwań jeśli chodzi o tą pozycję, był napompowany do granic możliwości. Ale podjęłam ryzyko i muszę przyznać, że żałuję, iż tak późno sięgnęłam po tą historię.

J.J. McAvoy stworzyła historię, która powaliła mnie na kolana. Nieprzewidywalni bohaterowie, zaskakująca fabuła, mafia w mafii, którą uwielbiam i duża dawka śmiechu, ciętego języka i wzajemnych docinek. No jak tu nie kochać takiej historii?

Świeże małżeństwo. Dwójka szefów. Nie często zdarza się takie połączenie, jednak Liam i Melody będą musieli traktować się na równi. Nie będzie to takie proste, gdyż już podczas pierwszego spotkania kobieta przestrzelił mu nogę. Nie da się stłamsić i sprowadzić do parteru. Walka o dominację i uczucie rozpoczyna się właśnie teraz.

Jest to jedna z lepszych historii, która zahacza o mafijny świat. Dużo akcji, dużo wybuchów i dwójka nieprzewidywalnych bohaterów, która równie często skacze sobie do gardeł co godzi się w łóżku.

Bardzo pozytywnym zaskoczeniem dla mnie okazała się całość tej historii i bohaterów, które zafundowała nam autorka. Oprócz naszych głównych postaci dostajemy również momenty przedstawione z perspektywy innych bohaterów, którzy mają większe lub mniejsze znaczenie w tej historii.

Całą sobą polecam Wam tą historię, gdyż jest fenomenalna. Mnie rzuciła na kolana - ci bohaterowie i ta fabuła to totalne mistrzostwo. Nie mogę się już doczekać, aż zabiorę się za czytanie kolejnych książek z tej serii. Zabawny fun fact - na mojej półce oprócz jedynki, znajduje się trzecia i czwarta część. Na cito będę musiała zamówić drugą część.. 
 

 

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: