Cześć! 💓

Dziś kilka słów na temat miesiąca miodowego Willa i Layken czyli książki “This girl” autorstwa Colleen Hoover. Zwieńczenie losów tej dwójki to nie lada gratka dla fanów tej serii. Wszystko za sprawą perspektywy minionych wydarzeń. Pierwszą część historii W&L (“Slammed”) poznajemy z perspektywy Lake, następnie dalszą część (“Point of Retreat”) to już perspektywa Willa. Tym razem w “This girl” ponownie dostajemy perspektywę Willa, który opowiada o pierwszym spotkaniu Lake, ich pierwszej randce czy też pierwszej kłótni. Było to ogromnie potrzebne tej historii. Jest to finalne dopełnienie ich drogi, przeplecione wymianami wspólnych wspomnień. 

W moim odczuciu “This girl” to słodka odsłona ich słodko - gorzkiej historii. Ta część tak po prostu przepełniona jest uczuciem. Prawdziwą i szczerą miłością. Ja osobiście oddałam tej historii kawałek mojego serducha. Uwielbiam tych bohaterów. To jak małymi krokami budowali swoją wspólną przyszłość. Oczywiście nie było łatwo, ostatnie dwa lata ich życia to niemałe turbulencje. Wiele się wydarzyło, i tych dobrych i tych złych rzeczy, jednak dziś jako mąż i żona rozpoczynają wspólną drogę. Jeśli chodzi o moje odczucia co do tej książki, to szczerze muszę przyznać, że czuję się usatysfakcjonowana. Kompletna. To właśnie “This girl” jest ostatnim brakującym elementem tej układanki, której tytuł mógłby brzmieć “Historia Layken i Willa Cooperów”. 

Myślę, że nie muszę rozpisywać się na temat pióra autorki, ponieważ chyba wszyscy jesteśmy zgodni, że Colleen Hoover ma dar pisania pięknych i emocjonalnych historii. Taka właśnie jest książka “This girl” jak i cała seria opisująca historię Layken i Willa. Nie byłabym sobą gdybym jej Wam nie poleciła. Do tej historii można podchodzić z dystansem, w końcu jest to debiutancka seria autorki, jednak ja od wielu lat mam tą historię w serduchu. Cieszę się, że ponownie mogłam się spotkać z tymi bohaterami w nowym wydaniu. Wiem, że ta historia skradnie wasze serca, dlatego zachęcam do zapoznania się z tymi bohaterami. 🥰


Współpraca: Wydawnictwo W.A.B.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: