"Jeśli życie rzuca ci kłody pod nogi, wystrugaj z nich schody". 

Cześć! 💓

Kapryśny i humorzasty Patrick Hetfield, którego polubiliśmy w pierwszej odsłonie "Ktoś taki jak ty" powraca i nie jest już tą samą osobą. Wydarzenia, które zastaliśmy pod koniec pierwszego tomu zmieniają mężczyznę. Strata, trauma i chęć ochrony rodziny to dla niego priorytet. Jednak nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli.. nie wszystko jesteśmy wstanie przewidzieć. Szczególnie zachowania naszych bliskich.

Pani Ewa i jej kontynuacja losów Patricka i Luisiny całkowicie przebiła moja oczekiwania. O ile polubiłam pierwszą część, za te przekomarzania w relacji pomiędzy głównymi bohaterami, za niespotykaną fabułę, dawkę humoru i świetnie wykreowanych bohaterów. Tak druga część oferuje nam jeszcze więcej pozytywnych wrażeń. Dostajemy dynamiczną akcję, która nie zwalnia ani na moment. Autorka nie bawi się w za długie opisy i przedłużanie. Nie naciąga tej historii, tylko sprawia, że czytelnik płynie z prądem. 

W tej części w szczególności ujęły mnie uczucie i emocje, jakie chciała nam przekazać autorka. Bardzo lubię jej pióro, ponieważ w swojej twórczości potrafi umieścić wiele mądrości i cytatów które towarzyszą mi na co dzień. Tak było tym razem! I ja uważam to za wielki atut tej historii! 

Po za świetną chemia między bohaterami, zakochałam się również w dużej dawce humoru jaką znalazłam w środku. Przekomarzanie chłopaków to jedna z moich ulubionych rzeczy w tej książkę. Nie zliczę ile razy zaśmiałem się w głos. Choć muszę być z Wami szczera. Ta książka to nie tylko śmiechy i miłość. To również walka o swoją rodzinę, poświęcenie i decyzję. Dużo decyzji. Nie koniecznie tych właściwych. Ale w końcu takie jest życie. Popełniamy błędy i ponosimy ich konsekwencje. 

Nie chcę też jednak zbędnie przedłużać, gdyż wiem, że ta historia obroni się sama. Dlaczego? A dlatego, że takich historii na polskim rynku wydawniczym nie ma wiele. Jest to historia słodko - gorzka, która zawiera nie tylko świetnie wykreowanych bohaterów, akcje, uczucia, emocje, humor a również świetne pióro autorki. Pióro, które sprawią, że czytanie tej historii to czysta przyjemność. Autorka w każdej swojej książkę (w tej również) potrafi sprawić, że chemię między bohaterami czuć na kilometr. 


A więc jeśli lubicie książki pełne emocji, humoru i uczuć, to ta seria jest dla Was. Nie będziecie zawiedzeni. Ja jestem pewna, że za jakiś czas ponownie sięgnę po tę historię, gdyż bardzo lubię tych bohaterów.
 

Współpraca: Wydawnictwo Plectrum

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: