Cześć! ❤️

Jako zagorzała fanka romansów mafijnych nie mogłam przejść obojętnie obok najnowszej książki Amelii Sowińskiej z cyklu “Krwawe obowiązki”. W trzeciej części autorka przedstawia nam losy Antona, brata Poliny i Siergieja - postaci, które doskonale poznaliśmy we wcześniejszych częściach. Czy czekałam na tą książkę? Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak bardzo.

Zraniona kobieta to bardzo niebezpieczna kobieta, już nic nie może jej zranić. Gdy Molly Billie Brown zostaje wystawiona przez Gustava, mężczyznę w którym od lat potajemnie jest zauroczona postanawia odreagować i zatopić smutku w alkoholu. Bar do którego zagląda nie jest miejscem, w którym dziewczyna czuje się komfortowo. Zrządzeniem losu w lokalu kobieta spotyka Antona Durowa, brata Poliny, który jest równie niebezpiecznym mężczyzną na jakiego wygląda. Gdy tylko zauważa w jakim jest stanie, postanawia odstawić ją do domu. Niekontrolowanie Anton nie może przestać myśleć o pięknej Molly, która zawładnęła jego umysłem. Ma jednak obawy, że zranione serce dziewczyny nie będzie potrafiło otworzyć się na nową znajomość.

Nie skłamię pisząc, że ta historia totalnie mnie pochłonęła, i to już od pierwszych stron. Co tu dużo mówić, autorka po raz trzeci udowodniła, że potrafi pisać prawdziwe romanse mafijne, a nie słodkie podróbki. Stworzyła konkretnych bohaterów, którzy potrafią być zarówno charyzmatyczni jak i władczy. Podoba mi się to zestawienie Anton vs. Molly. Ona jest cicha, spokojna i ułożona. On nieprzewidywalny, chaotyczny i skrupulatny. Duet słodko - gorzki, który z pewnością przysporzy wam wiele wrażeń.

Cała fabuła już od pierwszych stron przykuwa uwagę. Zraniona dziewczyna, która postanawia odpuścić, dać sobie czas i zdystansować do jedynego mężczyzny, przy którym czuła się komfortowo i bezpiecznie. Z pewnością podoba mi się, to w jaki sposób Anton ponownie wszedł do jej życia, choć nie do końca podobają mi się jego pobudki. Zdecydowanie jeśli chodzi o Antona, to kochałam i nienawidziłam go na zmianę. 

Jeśli czytaliście wcześniejszy tom, to wiecie co Anton zrobił dla Poliny. Byłam w niemałym szoku gdy ten wątek ponownie pojawił się w tej historii, ale nie będę ukrywać, że moje zaskoczenie było pozytywne. Od przeczytania drugiej części, ciągle z tyłu głowy mam te sceny i muszę przyznać, że nadal jestem pod ich wrażeniem.
Wrócę jednak jeszcze na moment do tej części. Cóż, mistrzowska robota, tak bym mogła określić całą fabułę i dynamikę akcji jaką zafundowała nam autorka. Nie mam się do czego przyczepić. Czytając tą książkę nikomu nie grozi nuda. Dostajemy romans, namiętność, sekrety, dramaty, rozstania i zazdrość. A przede wszystkim mafię i wszystkie powiązania z nią związane. 


Ja od siebie gorąco zachęcam Was do zapoznania się z tą książką, jak i całą serią. Jest to świetny cykl romansów mafijnych, które potrafią wzbudzać wiele emocji. Podobnie jak przy dwóch wcześniejszych częściach, ja i przy tej uroniłam łezkę (i to niejedną). Cieszę się, że autorka po raz kolejny udowodniła, że romans mafijny to nie jest tylko książka do szybkiego przeczytania i zapomnienia. Udowodniła, że świetnie pisze o uczuciach i emocjach, a przede wszystkim pokazała, że takie książki też mają historię do opowiedzenia. A przeszłość, dogoni nas w najmniej oczekiwanym momencie. ❤️


Współpraca: Wydawnictwo Niezwykłe

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: