Cześć! 🌼

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam w książkach motyw friends to lovers, więc gdy tylko na rynku pojawił się debiut Karoliny Bronisz wiedziałam, że muszę sięgnąć po tą historię. Autorka w swojej książce opisuje losy Oli i Leona, którzy od kilku lat pracują w tej samej firmie. Łączy ich wiele, między innymi poczucie humoru, zainteresowania czy też słabość do przygód na jedną noc. Uwielbiają swoje towarzystwo, a cięte riposty w ich przyjaźni to codzienność. Jednak gdy w ich relacji pojawia się również namiętność wszystko zaczyna się komplikować. 

Nie będę ukrywać i zdradzę Wam sekret, gdyż wiem, że wiele osób pociąga taki wątek. Uwaga (!). W tej historii to mężczyzna zakochuje się pierwszy. I tak tak, wiem nie dość, że w środku znajduje się wątek friends to lovers to jeszcze to zauroczenie ze strony Leona. 😍 Całkowicie rozpływałam się podczas czytania. Towarzyszyły mi same pozytywne odczucia. 

Muszę przyznać, że autorka stworzyła bardzo oryginalną fabułę pomimo tego, iż sięgnęła po oklepany wątek. W tej historii podobało mi się zarówno wykreowanie bohaterów jak i ich relacja, która na kilometr wskazywała, że między tą dwójką lecą iskry. Co tu dużo mówić, od pierwszych stron dało się wyczuć chemię między bohaterami. 

Fani gorących scen, również będą mieli gratkę podczas czytania tej książki, ponieważ jest bardzo zmysłowa i potrafi rozpalić zmysły. Nie skłamię jeśli przyznam, że czytanie tej historii to była czysta przyjemność. Ja osobiście bawiłam się bardzo dobrze z Olą i Leonem. Jedyną rzeczą, której mi zabrakło to brak drugiej perspektywy. Historię poznajemy pisaną oczami Oli, a jednak ja bardzo chętnie poznałabym też uczucia Leona, który był tym rodzynkiem, który sprawiał, że się uśmiechałam. 

Jeżeli chodzi o kilka słów podsumowania to jak najbardziej polecam Wam debiut od Karoliny, wykonała rewelacyjną robotę i jestem pewna, że nie jednej osobie ta historia umili popołudnie lub wieczór. Takie historie jak ta, aż chce się czytać! 🌼


Współpraca: Niegrzeczne Książki

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

 

Brak komentarzy: