Hej! Już w najbliższą środę swoją premierę będzie miała najnowsza książka autorstwa FortunateEM. “Amethyst. Of course sir.” to pierwsza część nowej dylogii autorki. Bohaterką tej historii jest młoda dziewczyna o imieniu Verina. Od najmłodszych lat życie nie było dla niej łaskawe. Każdego dnia musi walczyć o siebie. Jej największym marzeniem jest wyprowadzka od rodziców. Niespodziewanie na jej drodze pojawia się mężczyzna, który całkowicie może zmienić jej życie. Zena ma dla dziewczyny propozycję. Ofiaruje jej nowe życie - mieszkanie, pracę i upragnioną wolność. W zamian oczekuje od dziewczyny pełnego oddania. W każdym tego słowa znaczeniu..

“Amethyst. Of course sir.” to thriller erotyczny, który z pewnością trzeba zaliczyć do tych odważnych. Autorka nie boi się tematów tabu. Sceny w książce są bardzo namiętne i pełne pożądania. Czytając tą pozycję autorka przenosi nas w bardzo mroczny i brutalny świat. Historia wciąga czytelnika już od pierwszych stron. Nie można się od niej oderwać, ponieważ autorka świetnie buduje napięcie. Pojawia się również wątek mafijny, który ciekawym dopełnieniem tego co dzieje się w środku.

Verina i Zena pochodzą z dwóch innych światów. Ona jest delikatna, spokojna, opanowana i przyjaźnie nastawiona do ludzi. Pracuje na kilka zmian, po to by spełnić swoje największe marzenie. On mimo swojej opanowanej natury w środku jest bardzo pewny siebie, odważny i nieustraszony. Powiedzenie, że Zena jest zazdrośnikiem, jest małym niedomówieniem. Zena jest chorobliwie zazdrosny o każdego kto pojawi się w pobliżu Veriny. I mimo, że jego zachowanie momentami jest bardzo agresywne, to mi jego zazdrość nie przeszkadzała. Mężczyzna troszczył się o to, co jest dla niego ważne. 

Nie zliczę ile razy Zena zwrócił się do Veriny zwrotem "aniele". Uwielbiam w książkach takie pieszczotliwe i delikatne zwroty. Za każdym razem rozczulam się nad tym tak samo. Największym zaskoczeniem dla mnie była natomiast orientacja seksualna Veriny. Nie spodziewałam się, że dziewczyna będzie takim znakiem zapytania dla mnie. Przed poznaniem Zeny nigdy nie była z mężczyzną. To on pokazał jej jak dobrze może jej być z partnerem przeciwnej płci. “Amethyst. Of course sir.” to z pewnością książka o poznawaniu swojej cielesności. Przełamywaniu swoich barier. Walce o siebie i swoje marzenia.


Jestem świadoma, że to nie jest książka dla każdego. Jest bardzo odważna i pełna namiętności, w końcu to bardzo dobry thriller erotyczny. Trzeba wziąć to pod uwagę, gdy będziecie po nią sięgnąć. Autorka zadbała o to aby czytelnik bardzo dobrze bawił się podczas lektury. W środku znajdziecie wiele momentów, które z pewnością was zaskoczoną. Ja byłam pod ogromnym wrażeniem tego co zastałam w środku i nie mogłam się oderwać od czytania. Autorka stworzyła nieszablonową historię, świetnie wykreowane postacie - zarówno jeżeli chodzi o głównych bohaterów jaki tych pobocznych - oraz bardzo tajemniczy i mroczny klimat. Ta historia z pewnością powali Was z nóg. Gorąco ja Wam polecam. 💓


Współpraca: Wydawnictwo Editio Red.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,  

Dominika

 

Brak komentarzy: