Dzień dobry kochani! Rzadko się zdarza, że mam dla was recenzję dobrego erotyku. Dzisiaj się to jednak zmienia, ponieważ natrafiłam na naprawdę dobrą książkę. Mowa tutaj o autorce Joannie Balickiej i jej książce "Korepetytor". Jest to naprawdę świeża, lekka książka, która jest zarówno ekscytująca i namiętna.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwo Niezwykłe.

OPIS Z OKŁADKI

Spotkanie dziewiętnastoletniej Isabelli z seksownym, starszym od niej mężczyzną w sklepie z erotycznymi zabawkami wprawia jej serce w niespokojne i nieznane dziewczynie do tej pory drżenie.
Nie sądziła jednak, że zobaczy go ponownie…


Zaskoczona Isabella natrafia na niego we własnym domu. Okazuje się, że Jason Hogan jest prokuratorem, który prowadzi z jej ojcem sprawę jej kolegi Troya podejrzanego o handel narkotykami.
Isabella wyczuwa, że prokurator wyraźnie czegoś od niej chce i nie jest to związane z informacjami mogącymi pomóc w śledztwie. Każda ich wymiana spojrzeń wydaje się stąpaniem nad przepaścią. Z pewnością doświadczony prawnik mógłby przekazać młodej kobiecie swoją wiedzę. Jednak korepetycje, których zacznie jej udzielać, nabiorą innego znaczenia. 


RECENZJA

„Korepetytor” to najnowsze dzieło Joanny Balickiej. Historia opowiada o dziewiętnastoletniej Isabelli, która żyje z rodzicami, którzy chcą stronić ją od wszelkiego zła na tym świecie. Jednak młoda dziewczyna nie chce żyć wiecznie w celibacie. Chcę poznać życie i ponieść konsekwencje swoich decyzji. Gdy na jej drodze niespodziewanie staje dużo starszy, jednak bardzo przystojny prokurator dziewczyna zaczyna niebezpieczną grę w której główne skrzypce gra pożądanie. Isabella i Jason wznieśli ogień, jednak co się wydarzy gdy ten ogień ich poparzy? Z jakimi konsekwencjami będą musieli się zmierzyć?

Muszę przyznać, że moja pierwsza myśl jaką miałam podczas czytania książki było to przekonanie, że autorka wykonała naprawdę świetną robotę. Całą uwagę skupiła na głównych bohaterach, którzy byli bardzo charyzmatycznymi postaciami. Jason był bardzo władczy i dominujący. Isabella mimo tego iż, była delikatna i nieśmiała to wydawała się bardzo silną i pewną siebie kobietą. A wspólnie tworzyli duet nie do zdarcia. Bardzo podobała mi się ta chemia i to napięcie między nimi.

Dodatkowo nie mogę tutaj zapomnieć o tym aby wspomnieć o przygotowaniu autorki do napisania tej historii. Widać gołym okiem, że wsiąknęła w ten cały żargon prawniczy. Mi osobiście wielką przyjemność podczas czytania sprawiały sceny, które dotyczyły właśnie zawodu naszego prokuratora. Były one zarazem bardzo pouczające jak i podniecające jeśli chodzi o stosunki między bohaterami. Być może moja fascynacją tą częścią historii spowodowana jest to faktem, że na co dzień mam styczność z tą tematyką i żargonem prawniczym.

 „Korepetytor” to z pewnością książka dla niegrzecznych dziewczyn. Całość przecieka romantyzmem, erotyzmem i pożądaniem. I czy mi się to podoba? Oczywiście, że tak! W tej historii znalazłam wszystko czego mogłabym oczekiwać od erotyku. Bardzo podoba mi się wprowadzenie wątku BDSM, który nadaje pikanterii całej książce. Trzeba się jednak liczyć z tym, że nie każdemu przypadnie do gustu taka tematyka.


Z czystym sumieniem polecam wam tą niegrzeczną historię. Pokazuje ona nam nie tylko relację dwóch osób, które pochodzą z innych światów, ale również grupę młodych ludzi, którzy szukają swojej drogi w życiu. O stylu autorki nie muszę się rozpisywać, bo tak przy wcześniejszych tytułach nie mam do czego się przyczepić. Autorka pisze bardzo luźno i precyzyjnie, przez co nie można oderwać się od czytania. W książce ciągle podkręca temperaturę, dlatego przygotujcie się na bardzo pikantną historię! Ja po takim zakończeniu czekam z niecierpliwością na kontynuację.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: