Dzień dobry kochani! Dzisiaj przychodzę do was z najbardziej rozczulająca antologią na te święta. Zakochane Święta to zbiór opowiadań autorstwa K. Hellishdeer, K. Zielińska, J. Nowak - Wysocka, E. Maciejczuk, A.M. Fluffly, A. Kowalska - Bojar, P.K. Farion, D. Arizona, A. Możejko, A. Mroczkowska oraz M. Sawicka. Zapraszam was do zapoznania się z moimi odczuciami na temat tych magicznych historii.

OPIS Z OKŁADKI

Jest to zbiór jedenastu opowiadań osadzonych w klimacie świąt Bożego Narodzenia powstały w celu wsparcia fundacji Rak n Roll, która działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka.

Każda z osadzonych w klimacie świąt opowieści – niezależnie od tego, czy tradycyjna, pachnąca świerkiem, pomarańczą i piernikiem, czy mroczna, która smakuje jak grzech i dobra zabawa – pokazuje, że Boże Narodzenie to magiczny czas, w którym wszystko może się zdarzyć. Wtedy spełniają się marzenia, niemożliwe staje się możliwe, a serca przepełnia nadzieja. Wrogowie stają się przyjaciółmi, niesnaski odchodzą w niepamięć, chęć niesienia pomocy staje się silniejsza niż kiedykolwiek.

Jedenaście niezwykłych autorek. Tyleż samo spojrzeń na najbardziej wyjątkowy okres w roku. Idealna lektura na długie zimowe wieczory.

 

RECENZJA

 „Zakochane święta” to antologia, która ukazała się pod szyldem wydawnictwa Plectrum. Jest to zbiór 11 opowiadań świątecznych o przeróżnej tematyce. Każda z autorek przedstawiła nam swoją idealną opowieść świąteczną. Muszę przyznać, że jest pod ogromnym wrażeniem tego jak bardzo różnorodne są opowiadania w środku. Mamy tutaj licealną miłość, wycieczkę w góry, chęć zemsty, amnezję, świętego mikołaja i o wiele, wiele więcej. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż jest w czym wybierać. Autorki idealnie zadbały o wnętrze książki czyli idealny klimat świąteczny. Każde z opowiadań przenosi nas w inny świat, przez to sami możecie zdecydować z kim chcielibyście spędzić te święta.

@karolina_zielinska_autorka – dziękuję Ci za opowiadanie, które wywołało uśmiech na mojej twarzy. To naprawdę świąteczny cud, że tej dwójce udało się ponownie na siebie wpaść! I to w jakiej oprawie! Aniołki jednak mają swoją moc. Piękna historia i co najważniejsze bardzo romantyczna. A klimat świąt dodaje uroku całej historii.

@aleksandramozejko_autorka – nawet nie wiesz ile radości sprawiło mi twoje opowiadanie, czytałam i czytałam i nie mogłam się oderwać. Żałuję jedynie, że nie jest to pełna historia, a zaledwie opowiadanie. Chętnie poznałabym całą historię przed i po, gdyż historia ta ma wielki potencjał. Już dawno nie miałam możliwości czytać tak pięknej i romantycznej historii z udziałem tak cudownej postaci męskiej.

@monikasawickapisarka – ta historia chyba zadziwiła mnie najbardziej, muszę przyznać, że bardzo oryginalny pomysł. Uśmiechałam się do ucha podczas czytanie, być może opowiadanie bardzo krótkie, ale mnie osobiście ujęła ta historia.

@pisarz.babeczka – oj co to była za historia. Nie spodziewałam się w środku tak wciągającego opowiadania. Trzyma w napięciu od początku do końca. Nie byłam w stanie domyślić się co tak naprawdę czeka nas na zakończenie. Świetnie pokazałaś uczucia i emocje bohaterów, zdecydowanie potrzebuję więcej.

@ewa_maciejczuk_autor – dosłownie rozpłynęłam się w tej historii. Z początku nie wiedziałam co mnie czeka, ale później z każdą kolejną stroną nie mogłam się oderwać od czytania. Najbardziej mnie zszokowało to, że w ciągu tych kilkunastu stron potrafiłaś nam zafundować mały zawał serca. Oh, czasami warto dać komuś drugą szansę, a szczególnie gdy tak o nas zabiega. Zdecydowanie chciałabym poznać całą historię.

@alexandramroczkowska.autorka – zdecydowanie twoje opowiadanie zaskoczy niejedną osobę. Potrafisz nas rozśmieszyć świąteczną libacją obu sióstr. Ja twoje opowiadanie czytałam z uśmiechem na twarzy od ucha do ucha. Pokazałaś nam piękny świąteczny cud i znaczenie miłości, która wszystko wybaczy.

@dakota_arizonaa – ogromnie Ci dziękuję za to opowiadanie, aż na samą myśl przychodzą mi moje ulubione młodzieżowe książki. Tak pięknie opisałaś uczucia bohaterów, że osobiście miałam gęsią skórkę. Zdecydowanie polubiłam bohaterów i tak jak w innych przypadkach bardzo chętnie poznałabym dalszą część. Nie mogłam oderwać się od czytania.

@k.hellishdeer_felix_fabian – twoje opowiadanie sprawiło, że śmiałam się w głos. Co to za historia w sklepie. Takie świąteczne spotkanie od samego początku wróży naprawdę ciekawą znajomość. Stworzyłaś bardzo fajną historię świąteczną, która pokazuje, że zakochać się można od pierwszego wejrzenia, albo od pierwszego zadanego ciosu..

@j.nowakwysocka_strona_autorska – twoje opowiadanie chwyciło mnie za serce. Uwielbiam to jak poprowadziłaś tą historię. W środku nie dość, że mamy nutę humoru to również dużą dawkę uczuć. Uważam, że to opowiadanie idealnie komponuje się w klimat świąt. Nie mogłam się oderwać od czytania, chyba każdy z nas uwielbia połączenie świąt i lekkiego niebezpieczeństwa.

@pkfarion – oj zdecydowanie jest to historia, której się tutaj nie spodziewałam. Należą Ci się wielkie gratulacje. Stworzyłaś tajemniczy klimat i obraz szczęśliwej rodziny. Nie mogłam się pogodzić z tym jak nas zostawiłaś na zakończenie. Wow! Czytałam z zapartym tchem.

@a.m.fluffy_autor - początkowo opowiadanie mnie rozbawiło, świetny zbieg okoliczności - fan i autorka. Jednak z każdym kolejnym zdaniem wiedziała, że polubię oboje z bohaterów. Zafundowałaś mi wiele uśmiechu i muszę przyznać, że bardzo przyjemnie czytało się całość.

W kilku słowach na zakończenie dziękuję Wydawnictwu Plectrum i autorkom za możliwość patronowania tej antologii. Podczas czytania towarzyszyły mi przeróżne uczucia, śmiałam się w głos i płakałam z naszymi bohaterami. Jeśli zastanawiacie się jeszcze czy warto po nią sięgnąć, to muszę wam oznajmić, że warto! Już dawno nie czytałam ta dobrych opowiadać, i aż żal, że to tylko opowiadania, chciałoby się więcej. A wiecie co to oznacza? Oznacza, że autorki wykonały świetną robotę i należy im się ogromne gratulacje. Przelały uczucia na papier a w tle zostawiły nam prześliczny klimat świąteczny. Czego chcieć więcej? Zdecydowanie, jest to idealna pozycja na te święta!

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: