Dzień dobry, dzisiaj przychodzę do Was z bardzo, ale to bardzo gorącym romansem. Mowa tutaj o książce Agaty Sobczak - "Sidła". Jestem pod ogromnym wrażeniem to jak została napisana ta książka. Nie wyobrażam sobie, że będzie to historia na jeden tom.. ja potrzebuje kontynuacji.

Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu Pascal.

OPIS Z OKŁADKI

Pikantna opowieść o miłosnych zawirowaniach

Mia przeprowadza się do ojca i macochy, która ma dwudziestojednoletniego przystojnego syna. Dziewczyna i Luke od początku za sobą nie przepadają. Mii wpada w oko najlepszy przyjaciel chłopaka – Mason. Pewnego wieczoru życie tej trójki zmieni się diametralnie. Po upojnej nocy nic nie będzie takie jak wcześniej. Dziewczyna wdaje się w gorący romans bez zobowiązań z dwoma chłopakami. Wszyscy dobrze się bawią, dopóki do głosu nie dojdą uczucia…

Kogo wybierze Mia?


Czy przyjaźń Luke’a i Masona zostanie wystawiona na próbę?

Co się stanie, gdy bohaterowie dowiedzą się o istnieniu nagrania wykonanego z ukrycia?

 
 
RECENZJA 
 
Mia przeprowadza się do swojego ojca i jego nowej rodziny. Już pierwszego dnia popada w konflikt ze swoim przyrodnim bratem Lukie. Chłopak wraz ze swoimi przyjaciółmi postanawia ją „naznaczyć”. Nikt na uniwersytecie się do niej nie odzywa, po za Michelle, którą poznała już pierwszego dnia. Jej życie jednak nie będzie takie proste jakby chciała. Dziewczynie w oko wpadł Mason, przyjaciel Luka, jednak przyrodni brat również na nią działa. Mia nawet nie wie kiedy, ale jej życie staje się jednym wielkim trójkątem. Jest rozerwana pomiędzy jednym a drugim mężczyzną. Jednak co się wydarzy, gdy do głosu dojdą uczucia? Ktoś zostanie zraniony.

Oh, co to była za historia. Pełna namiętności, gorących scen oraz przepełniona historia pełna uczuć. Nie mogłam się od niej oderwać, przeczytałam ją dosłownie w jedno popołudnie. To co urzekło mnie w tej historii to trójka głównych bohaterów. To jak się zachowywali, ich cięte języki i pragnienia sprawiły, że rozpływałam się podczas czytania. Każdy kolejny rozdział chłonęłam i chciałam jeszcze więcej. Uważam, że autorka odwaliła kawał dobrej roboty przy tej książce. Uwielbiam w tej książce również to, że każdy z bohaterów ma również swoją przeszłość. Jedni bardziej mroczną tak jak Mia, czy bardziej romantyczną jak Luke i jego złamane serce.

To co jest naprawdę warte podkreślenia jest to, że to jest naprawdę pikantna książka. Zdecydowanie jest przeznaczona dla starszej publiki. Mi osobiście ta pikanteria w książkach nie przeszkadzam i uważam, że autorka wszystko wyważyła. Mam na myśli to, że nie przesadziła ze scenami erotycznymi, nie było ich ani za dużo, ani za mało.

Co najważniejsze książka nie obiera się tylko na relacji Mii, Masona oraz Luka, ale również na relacjach jakie dziewczyna ma ze swoimi rodzicami czy przyjaciółką. Książka skrywa w sobie wiele sekretów, które naprawdę warto poznać. 

Jeśli mam być szczera to nie mogę sobie wyobrazić aby to była jedno tomówka.. ja potrzebuje kontynuacji i to na wczoraj. Dawno już tak żadna historia mnie nie wciągnęła. Być może to będzie un popular opinion lecz.. ja zdecydowanie jestem team Luke. Mam wrażenie, że Mason nie jest dla Mii. Jestem bardzo ciekawa jak rozwinęła by się ta relacja gdyby była kontynuacja, dlatego droga autorko mam nadzieję, że to czytasz i wysłuchasz mojej prośby.

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: