Dzień dobry! Mam nadzieję, że nie nudzicie się w ten piątek! Ja oczywiście pół dnia spędziłam w pracy, no ale cóż taki już mój los.. pocieszam się myślą że już w niedzielę ruszam na krótki urlop. Dzisiaj przychodzę do Was z nowością od D.B. Foryś - "Mroczna pokusa". Jest to książka, która pozytywnie mnie zaskoczyła w wielu momentach. Za egzemplarz dziękuję z całego serca autorce!

 OPIS Z OKŁADKI

Co się wydarzy, gdy dziewczyna z sekretami spotka mężczyznę pełnego tajemnic?

Po odkryciu bezwzględnej natury szefa Kornelia zostaje zmuszona do ucieczki. Jej życie zamienia się w piekło, a każda chwila w walkę o przetrwanie. Szybko się okazuje, że sprawa jest poważniejsza, niż początkowo zakładała. Jedyną szansą na ocalenie zdaje się zaufanie mieszkającemu na odludziu nieznajomemu.

Alan ma jeden cel – nie pozwolić, żeby dopadła go przeszłość. Pojawienie się Neli wszystko komplikuje i ściąga na niego niebezpieczeństwo, jednak zapowiada też rozwiązanie problemów. Ostatecznie mężczyzna zapewnia dziewczynie schronienie, uciszając tym samym wyrzuty sumienia.

Wyczuwalny dystans, różnica wieku oraz ciągłe niedomówienia sprawiają, że Alan i Kornelia są do siebie sceptycznie nastawieni. Z czasem ich relacja zaczyna ulegać zmianie, a mieszkanie pod wspólnym dachem jeszcze bardziej się komplikuje, kiedy na jaw wychodzą ukryte motywacje. Nie pomaga też fakt, że oboje coraz mocniej pragną ulec budzącej się między nimi namiętności.

Gęsty las, pasja, pożądanie, fascynacja i ukryta w ciemności mroczna pokusa, która może ich uratować lub doszczętnie zniszczyć.


RECENZJA

Po tym jak Kornelia zobaczyła, czym tak naprawdę zajmuje się jej szef, zaczyna uciekać. Zostawia studia, prace, znajomych oraz swojego chłopaka i zamierza opuścić miasto. Kobieta zatrzymuję się w domku swojej babci, lecz pracownicy jej byłego szefa znajdują ją i porywają. Cudem udaje jej się uciec i wbiec w las. Po kilkunastu godzinach tułaczki Kornelia zauważa, domek na odludziu i postanawia tam pójść. Mężczyzna zamieszkujący posiadłość, pomaga dziewczynie i pozwala jej zostać. Alan nie mieszka z daleka od ludzi bez powodu. Ma swoje sekrety jeszcze bardziej mroczne od tych, które posiada nowo poznana dziewczyna. Alan z początku jest, całkowicie negatywnie nastawiony do dziewczyny i zamierza jej unikać. Jednak nieuniknionym jest to, że zamieszkiwanie jednego domu zbliży ich do siebie. Czy chwilowe mieszkanie pod jednym dachem zbliży do siebie nieznajomych? Jak długo kobieta zatrzyma się u Alana? Co zrobią gdy sekrety wyjdą na jaw? Na te pytania znajdziecie odpowiedź w środku.

„Mroczna pokusa” jest książką pełną sekretów, pożądania oraz namiętności. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele skrajnych emocji. Były momenty w których śmiałam się na głos, podczas innych potrafiłam poczuć ciarki na plecach, a w kolejnych miałam zamiar udusić głównego bohatera za jego zachowanie.

Kornelia czy też Nela, gdyż tak nazywali ją przyjaciele mogłaby stać się całkowitym przeciwieństwem osoby, z którą zmierzyło się jej zamieszkać. Jest ona drobną i delikatną osobą z wielkim serem. Na co dzień była ona pewną siebie osobą, lecz przez wydarzenia które ją spotkały zmieniły jej postrzeganie świata .Spodobało mi się w niej to, iż mimo prób wstrzymania niepotrzebnych konfliktów potrafiła postawić na swoim i nie pozwoliła traktować się bez szacunku.
Alan od początku znajomości z Kornelią był mało rozmowny i próbował spędzać z nią jak najmniej czasu, co mało mi się podobało. Był chłodny w stosunku do niej i gdyby to ona nie zainicjowała pewnych wydarzeń pomiędzy nimi, prawdopodobnie nic by ich nie połączyło.

Kilkanaście ostatnich rozdziałów książki, jest naprawdę intensywnych i potrafią nas one przyprawić o zawroty głowy. Pod koniec doznałam mini zawału gdyż nie spodziewałam się takiego zwrotu akcji. Wszystko się wyjaśnia w ostatnich stronach.
Autorka stworzyła mroczny romans, w którym niepewność i napięcie rosną z każdym rozdziałem. Mam nadzieję, że będę miała okazję przeczytać inne dzieła tej autorki.


Trzymajcie się ciepło!

Ściskam,

Dominika

Brak komentarzy: