"Teraz cię rozumiem mamo!" to zbiór opowiadań napisany przez polskie autorki -  Ilona Gołębiewska, Magdalena Knedler, Agnieszka Krawczyk, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Natasza Socha, Małgorzata Warda, Sabina Waszut, Magdalena Witkiewicz. W środku znajdziemy 8 opowiadań, które opisują relację między mamą a córką. Uważam, że to idealny prezent na Dzień Mamy, który tuż tuż. Ja za swój egzemplarz dziękuję wydawnictwu Muza!

 
OPIS Z OKŁADKI

Wzruszające opowiadania o trudnej sztuce bycia matką i córką, potrzebie bliskości i próbie odbudowania utraconych więzi. 

Zbiór ośmiu wyjątkowych opowiadań, których wspólnym mianownikiem są relacje matek z córkami. A te często bywają złożone i bardzo skomplikowane. Choć miłość rodzicielska jest największym skarbem, jakim możemy zostać obdarowani, rzadko bywa idealna. Zdarza się, że córki nie rozumieją zachowań matek. Matki z kolei bywają zaborcze lub nadopiekuńcze. Za każdą z bohaterek kryje się jednak historia, którą warto poznać. 

Najpopularniejsze autorki polskiej literatury obyczajowej przygotowały wyjątkowy zbiór opowiadań ukazujący siłę matczynej miłości.
 

 
RECENZJA  
 
Nie miałam wcześniej takiej możliwości, aby przeczytać książki pań, które napisały opowiadania w niej, lecz teraz wiem, że bardzo chętnie zajrzę do ich innych dzieł.  Książka zawiera w sobie 8 opowiadań - czyli 8 odrębnych historii. Jedne moim zdaniem trochę lepsze inne troszkę mniej, jednak jako całość robi naprawdę fajne wrażenie. Początkowo obawiałam się, że ciężko mi będzie ją czytać, jednak każde opowiadanie jest od siebie dajnie oddzielone więc mamy świadomość, że czytamy zupełnie nową historię. Nigdy nie byłam fanką opowiadać, ale ta książka mi uświadamia, że to naprawdę fajna forma literatury. Myślę, że można przy tej książce się wzruszyć. Uświadamia nam wiele rzeczy, że czasami jesteśmy niesprawiedliwe w stosunku do naszych mam. One opiekują się nami całe życie, mimo, że my tego czasem nie doświadczamy. 

Uważam, że jest to książka idealna na prezent dla każdej mamy, oczywiście, można go wykorzystać już teraz - z okazji dnia Mamy, lecz jeśli już macie prezent to zapiszcie sobie tą propozycję na kolejną okazję. Myślę, że każda mama ucieszy się z takiego prezentu, bo to nie tylko opowiadania, a część historii. 

Muszę się również podzielić z Wami cytatem, który mnie zachwycił: 

Każda rodzina ma swoją historię. Najpiękniejsze jest to, że te historie są nakreślone na piasku, nie wykute w granicie. To cudowne - ponieważ możemy je zmieniać. Możemy uwolnić się od kłamstw i spojrzeć w oczy prawdzie. I żyć dalej. 

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: