Hej! Czy was też zawsze intryguje wątek zemsty w książkach tak bardzo jak mnie? Przyznam szczerze, że gdy tylko zapoznałam się z opisem tej książki wiedziałam, że będę musiała się za nią koniecznie zabrać. Mowa tutaj oczywiście o debiucie Anity Szczecińskiej “Zostawcie delfiny w spokoju”.

“Gdy sprawiedliwość zawodzi, zostaje zemsta.”

Główną bohaterką tej historii jest Anna. Kobietę poznajemy w różnych etapach jej życia. Jednak najważniejszym momentem, którego do tej pory nie może zapomnieć była rodzinna podróż z Kanady do Polski. To właśnie wtedy gdy była jeszcze dzieckiem doznała ogromnej krzywdy. Policja w tej sprawie była bezradna, śledztwo zostało umorzone, a ona wraz z rodzicami wróciła do Kanady. Jednak nie zapomniała o tym traumatycznym przeżyciu. Każdego dnia pielęgnowała w sobie ból, smutek urazę i pragnienie zemsty. Planowała znaleźć sprawców i surowo ich ukarać. Założyła fundację, która na celu ma pomoc ofiarom przestępstw. Wraz z wspierającymi przyjaciółmi śmiało będzie kroczyć ścieżką ku prawdzie.. Czy będzie gotowa na to co odkryje?

Brzmi intrygująco, prawda? Wiem, że tak. Będąc szczerą przed samą sobą muszę przyznać, że ta historia pozytywnie mnie zaskoczyła. Opis książki bardzo mnie zaintrygował, jednak przyznam się, że bałam się trochę tego tytułu. Miałam pewne wyobrażenie o tej książkę i czułam obawę, że autorce nie uda się sprostać moim wymaganiom. Okazało się jednak, że moje obawy były nieuzasadnione. Książka przerosła moje wszystkie wyobrażenia. Główna bohaterka powaliła mnie na kolana, swoją siłą ,determinacją, odwagą i charakterem. Uwielbiam takie wojownicze charaktery, a co za tym idzie uwielbiam historię z nimi związaną. “Zostawcie delfiny w spokoju” to bardzo interesująca książka, która z pewnością pozostaje z czytelnikiem na dłużej.

Ogromnym plusem tej historii jest również to, że z pewnością potrafi zaskoczyć czytelnika. Z pewnością nie jest to prosta historia. Podczas czytania miałam przeświadczenie, że autorka wszystko zaplanowała. A każdy sekret, każda tajemnica miała nam coś do udowodnienia. Tutaj trzeba śmiało uczynić ukłony w kierunku autorki, za stworzenie tak niebanalnej historii, która potrafi zarówno zakończyć jak i zaintrygować czytelnika.


Muszę przyznać, że naprawdę nie spodziewałam się tak dobrej historii. Zarówno fabuła książki jak i wykreowanie bohaterów sprawiło, że nie mogłam oderwać się od czytania. Autorka ma bardzo przyjemny styl pisania, dzięki któremu książkę czyta się naprawdę szybko. I sama nie wiem kiedy okazało się, że dobrnęłam do końca. Jeśli tak jak ja lubicie książki pełne adrenaliny i emocji to historia “Zostawcie delfiny w spokoju” będzie idealna dla Was. Ja od siebie mogę powiedzieć, że gorąco polecam ten tytuł!

 


 

Współpraca: Wydawnictwo NovaeRes

Trzymajcie się ciepło!

Ściskam, 

Dominika

Brak komentarzy: